.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتیجه رای گیری اصلاح طلبان برای معرفی کاندیدا

باشگاه خبرنگاران : حسن غفوری‌فرد در حاشیه مراسم ختم محمد کاظم مرعشی برادر همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران درباره شعار زنده باد بهار رئیس جمهور اظهار داشت: آقای احمدی‌نژاد گفته‌اند که منظورم امام زمان (عج) است ولی در هر حال این شعار در بسیاری از گروه‌ها مطرح می‌شود و برای جناح‌های سیاسی و مردم این امر مشتبه شده است.

نماینده مجلس هشتم ادامه داد: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری درباره بیداری اسلامی در منطقه رئیس جمهور بر بهار ایرانی تاکید دارد که باید خودشان توضیح بدهند. وی افزود: این عنوان بهار می‌تواند بهار آزادی باشد که همیشه در ایام دهه فجر مطرح می‌شود و یا می‌توان از آن به بهاری که دیگران از آن تعبیر می‌کنند یاد کرد، در هر حال بهتر است که خودشان در اینباره توضیح دهند و استفاده از این واژه‌ها در این شرایط مناسب نیست.

غفوری‌فرد ادامه داد:‌ دولتی‌ها حتما در انتخابات حضور می‌یابند و درباره اقبال عمومی آنها در میان مردم تا ۲ ماه دیگر سخن می‌گویم. نماینده مجلس هشتم در مجلس شوراي اسلامي درباره معرفي کاندیدای اصلاح‌طلبان براي انتخابات آتي گفت: قرار بود پنج‌شنبه کاندیدا معرفی شود که هنوز معرفی نکرده‌اند اما ظاهرا رای‌گیری انجام شده که "محمدرضا بهشتی" نفر اول بوده ولی هنوز اعلام نشده است.

وی درباره جبهه صدای ملت گفت: این جبهه برای انتخابات فعال خواهد شد، برنامه می‌دهد و کاندیدا معرفی خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.